قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 7:02 am

ازيكو ياشباب وبنات انح عايزه اسئلكو سؤال
بس تجوبو بكل صراحه وماتضحكش علي نفسك
هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك؟؟؟؟
ان لكل انسان فينا مهما كان اخطاء وعيوب فهو محكوم في هذا
بقدر من الله عز وجل...
وانا طبعا لا اقصد العيوب هنا العيوب الخلقيه ولكن
اقصد العيوب في التصرفات او الطباع........
مثلا يعني ؛لو كان لك صديق وهذا الصديق في صفات
كتير جميله ولكنه (نمام او كذاب او كثير الكلام)
هل ستواجهه؟؟؟واذا كانت الصفات فيك مثلا هل سترضي
اذا احد واجهك بها بصراحه وهل ستعتبرها خوف عليك ام ستعتبرها
اهانه وتدخل فيما لا يعنيه ام وقاحه؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 2688
العمر : 27
الموقع : اسكندربه مدينه العشاق
تاريخ التسجيل : 02/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 8:38 am

ممممممممم
ياسلام على مواضيعك ياتونا
بصى ياسيتى اولا اكيد انى احب ان اقرب الناس ليا يصارحنى بعيوبى لان ده بجد يبقى بيحبنى وبيخاف عليا وعلى شكلى وعايزنى فى احسن وضع فلازم يصارحنى ولو مصارحنيش يبقى ماينفعش نبقى صحاب لانه كده مش بيحب مصلحتى
اما لو فى حد فيه عيوب قريب منى وبحبه فبرضه اكيد لازم اصارحه واقوله على الحاجه الوحشه فيه
ونايس توبيك ياتونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 8:42 am

ميرسي ليكي يا قمرتي وعلي ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shahanda
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1130
العمر : 28
الموقع : Start with asmile
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 12:39 pm

بوصى يا تونا اولا اقولك ميرسى على الفكرة الجميله دى
وثانيا بقى احب اقولك ان انا شخصيا مش اى حد اسمحه ان
يقولى على عيوبى يعنى اقرب الناس ليا بس غير كدا
بعتبر انوا اتعدى red line ووقتها ممكن اتصرف معاه تصرف مالوش
لازمه يعنى ووقتها بقى مش هيفرق معايا يزعل او لا لانه مش فارق معايا اصلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 2:48 pm

ميرسي ليكي ياشاهنده وانا احترم وجهة نظرك
بس انا من وجهة نظري انه حتي لو الشخص ده مش قريب مني
بس قالي عيب فيا هتقبل منه بس يقولي بطريقه كويسه
مش مستفزه وممكن تحرجني لان ممكن القريب مني
مش واخد باله من العيب ده والمفروض اني اشكره مش ازعل
وميرسي علي ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SANDY
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 75
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 3:13 pm

ازيكوا وحشتوني اوي اوي
واحب احييكى يا بوسي علي الموضوع الحلو ده
وانا رايي ان اي حد شايف فيا عيب يقولي عليه لان ده لمصلحتي
ومش هاتفرق معايا لو الشخص ده قريب او غريب لاني اكيد
هاحس لو فعلا العيب ده فيا انه عنده حق والمفروض اني اشكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
marah
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1594
العمر : 26
الموقع : اسكندريه
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   السبت فبراير 07, 2009 3:42 pm

بجد موضوع حلو وانا اوفق ان اى حد يصر احنى بيعوبى بس فى ناس مش تحب كدة

شكرا ليكى يااقمر وعلى مواضعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 3:03 am

ميرسي علي ردك ياساندي
وانا معاكي في وجهة نظرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 3:08 am

عندك حق يامرح في ناس بتفكر ان
اللي بيقولها علي عيب فيها انهم بيكرهوهم بل
بالعكس ده بيقولو علي العيب عشان بيحبوهم
وعيزنهم يغيروا من نفسهم للاحسن
وميرسي علي ردك ياقمرايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
avatar

عدد الرسائل : 2045
العمر : 28
الموقع : alex
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 7:53 am

بجد يا تونا ياااااااااااااااااااريت
دى تبقى احسن حاجه فى الدنيا
ويمكن ده بالنسبه ليا شىء بيحصل فيا
انا وصحابى القريبين منى قوى بنصارحه بعض بكل عيوبنا
علشان المهم منظرنا ادام الناس ومش بنزعل من بعض علشان الهدف من كده اننا نخاف على مصلحة بعض بتغيير العيوب دى

_________________
url=http://www.0zz0.com][/url]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 8:30 am

صح يا صفصف المفروض اننا مش نزعل
بالعكس ده احنا نشكرهم لانهم بكده يبقوا
عايزين يغيرونا للاحسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الكوماندا المهم
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1439
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 1:50 pm

ثانكس على الموضوع
اكيد دية حاجة مش وحشة خالص ان حد يصارح احد بعيوبة
دية مفيدة على فكرة
من الممكن ان الواحد عندة عيب معين
لكن لما يعرف من اى حد سواء من المقربين لة انها عيبا من الممكن ان يستفاد من الراى
دة ويصلح من نفسة وبكدة تبقى مفيدة













عدل سابقا من قبل الكوماندا المهم في الأحد فبراير 08, 2009 2:14 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 2688
العمر : 27
الموقع : اسكندربه مدينه العشاق
تاريخ التسجيل : 02/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأحد فبراير 08, 2009 1:53 pm

ياريت ياجماعه كلنا نبقى فاهمين اللى بنقوله وحسين فى بنفسنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الإثنين فبراير 09, 2009 2:50 am

ميرسي علي ردك ياكوكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كابتن هيما
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 716
العمر : 26
الموقع : الاسكندرية
تاريخ التسجيل : 08/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الثلاثاء فبراير 10, 2009 8:44 am

اكيد طبعا احب ان اى حد يصارحنى بعيوبى بس القريب منى اوى ويكون يعرفنى كويس اوى لانة هيكون عارف عيوبى كويس وانا سعات بعترف بعيوبى وبحاول اصلحها من غير محد يقولى عليها

وشكرا يا تونا على موضوعك الجميل دة

واحب اقولك عيبك انك بتاكلى كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سوسو
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 153
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الثلاثاء فبراير 10, 2009 2:46 pm

انا بحب ان اللى قدامى يصارحنى بعيوبى
وبحس ان الصديق اللى يصارحنى بعيوبى
ده يبقى خايف عليا وبيقولى عشان احسن من نفسى
يبقى هو كده عايز يشوفنى احسن يبقى بيخاف عليا
ودى حاجة كويسة
واكيد كلنا محتاجين ان نواجه بعض بعيوبنا بس بشكل لطيف عشان نحسن من نفسنا
ونبقى دايما احسن
وموضوع جميل انك طرحتيه يابوسى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأربعاء فبراير 11, 2009 8:51 am

واحب اقولك عيبك انك بتاكلى كتير
نفسي اعرف انتو مزعلين نفسكوا ليه
ماهو نقكو ده اللي جايبني ورا
وميرسي علي ردك هيما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الأربعاء فبراير 11, 2009 8:55 am

صح ياسوسو كلامك مظبوط واللي يصارحني بعيوبي
بيكون عايزني اتغير للاحسن بس اهم حاجه انه يقولي
باسلوب مهزب ومايجرحنيش
ميرسي ليكي ياعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1683
العمر : 29
الموقع : i believe i can fly..i belive i can touch the sky
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الخميس فبراير 12, 2009 12:40 pm

اكيد طبعا بشكرك يا تونا علي التوبيك الرائع ده

وانا مش هختلف طبعا عن باقي الاعضاء

لكن بجد مبحبش الانتقاد باسلوب وحش

يعني انا لو عندي عيب بحب اللي قدامي يشاورلي علي عيوبي

بس بطريقه مذهبه وبدون تجريح

لان انا كمان بتبع نفس الاسلوب ده مع الناس

ولما بنتقد شخص مبحبش اجرحه او ازعله مني

لكن بقوله عيبه بكل صراحه وبطريقه لطيفه

وزي ما المثل اللي بيقول


يا بخت مين بكاني وبكي عليا ولا ضحكني وضحك الناس عليا

وبجد بشكككككككككرك جدا يا تونا علي التوبيك الجميل زي ما اتعودنا منك

وعاوزين نشوف اكتر واكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosy cat
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 950
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الخميس فبراير 12, 2009 12:58 pm

ميرسي ليكي ياشجرتنا ياقمر
وهو ده اللي انا بقولو ياشجره ان اللي ينتقدني ينتقدني
باسلوب مهذب ومش يجرحني ولا يحرجني
لاني حتي باسلوبه المهذب هسمع كلامه ومش هتاجهله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1683
العمر : 29
الموقع : i believe i can fly..i belive i can touch the sky
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الخميس فبراير 12, 2009 1:05 pm

مختلفناش يا تونااااااا

هو ده عين العقل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الإثنين سبتمبر 28, 2009 12:51 am

(صديقك من يصارحك باخطائك لا من يجملها لكى يكسب رضاك )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شذي
لسه زبون ع القهوه


عدد الرسائل : 13
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 29/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الخميس يوليو 21, 2011 3:30 pm

الموضوع جميل بجد بس انا لية وجة نظر ان المفرود ان الانسان لما يحب ان ينصح حد او يقولة علي عيوبة علشان يصلحها يستعمل نوع من الزوق وكما قبل ما يقول لة علي عيوبة يتاكد انة مش موجودة اصلا فية هو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دودو عسل
لسه زبون ع القهوه
avatar

عدد الرسائل : 3
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 23/05/2014

مُساهمةموضوع: رد: هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك   الجمعة مايو 23, 2014 1:28 pm

اعتقد ان مفيش حد بيحب النقد من حد
انا ممكن اقبله ولكن بشروط يعني مثلا
1/ يكون با اسلوب مهذب
2/ مش قدام حد
وحاجاااااااااااااااات تانيه كتيييييييييييييير lol! 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل ترضي ان يصارحك احد بعيوبك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قهوه انح :: Anna7wyyy 3la tooooool :: شويه جد بقي-
انتقل الى: