قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ye7ya
شغال زي الورد
avatar

عدد الرسائل : 26
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 12:05 am

عاوز اتجوز واحده كبيره تكون بتلعب فى التلاتينات بس فى مجتمعنا ده مش هينفع اللى عندو حل
واللى يعرف يقنع اهلى مش هنساله الجميل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
avatar

عدد الرسائل : 1465
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 1:06 am

Shocked

ضاقت بيك الدنيا يعني scratch

ولا انت عاوز واحده هي اللي تربيك؟
اديني سببين 2 مقنعين لكده
وانا حطلع جري علي اهلك واكلمهوملك



وعجبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://anna7.ahlamontada.net
love is my m.s.g
بتاع الشيشه
بتاع الشيشه
avatar

عدد الرسائل : 603
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 8:21 am

انا عندى تجوز عبد الودود ارحم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shosh we bs
دينموو القهوة
دينموو القهوة
avatar

عدد الرسائل : 1469
العمر : 30
الموقع : shosh619@tamerlovers.com
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 8:37 am

love is my m.s.g كتب:
انا عندى تجوز عبد الودود ارحم


العب العب العب العب وريهم


هاهاها هوهوهوهو هىهىهىهىى

_________________






shosh we bs - Enjoy The Music



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimo
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 144
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 10:27 am

انا بصراحه من راى اهلك يعنى هى خلاص ضاقت بيك
انا عارفه حتقولى الحب مش بالسن بس لازم يكون فيه تكافؤ على الاقل فى العمر لكن
مش كل ده يبقى انت فى العشرينات وهى فى التلاتينات
يمكن يكون انت مش مقتنع بكلامى بس ده راى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
love is my m.s.g
بتاع الشيشه
بتاع الشيشه
avatar

عدد الرسائل : 603
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 4:40 pm

اقضيها بوس بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1683
العمر : 30
الموقع : i believe i can fly..i belive i can touch the sky
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 5:48 pm

بيعجبني اوي المثل اللي بيقول (قصر ديل يا طعم)

هي دي الكلمه اللي رديت عليا بيها في قسم المقهي النسائي

بردو تسمحلي انا اقولها المره دي ؟؟؟؟؟؟؟ (من اعمالكم سلط عليكم)


بس انا هفسر ليه انا قولتها مش زي حضرتك ما قولتها وخرجت

اولا ممكن يكون في احتمالات

1- ممكن تكون عندك ارتباط زائد بوالدتك وبالتالي حاولت ترتبط بواحده اكبر منك سنا علشان تحتويك
وعلشان تكون متحمله المسئوليه وتحسسك بأحساس الام والحبيبه

2- ممكن تكون السيده دي غنيه ومعاها فلوس وانت مش عاوز تتعب نفسك وتدور علي شغل وتتحمل مسئوليه بيت

واطفال وبالتالي بتفكر تتجوز واحده كبيره

3- ممكن تكون معجب بطريقه تفكيرها او انها تكون صاحبه شخصيه قويه وده اللي خلاك معجب بيها
ومش عاوز تعجب بأي بنت تانيه انت شايفها من وجهه نظرك طايشه


دي احتمالاتي واللي ممكن تطلع صح او تطلع غلط بس انا اجتهدت وعملت اللي عليا

وعايزه اقولك ونصيحه مني وزي ما شيمو قالت

اهم شئ التوافق في كل حاجه حتي في السن


وانا هقولك ليه ............. تعالي فكر معايا واحده واحده

اولا الدراسات اثبتت ان نضج المرأه العقلي بيسبق نضج الرجل اللي في نفس سنها


يعني مثلا لو اتنين اتجوزو وهما من النفس السن تقريبا هتلاقي ان البنت هي اللي متحمله المسئوليه

وهي اللي بتفكر وبتدبر.. في حين ان الولد لسه نضجه العقلي موصلش لمستواها

وبالتالي بتحس البنت ان الولد تفكيره لسه تافه ومش متحمل المسئوليه وبمعني اصح ساذج وسطحي

وعلشان كده انا من رأيي ان المفروض يكون في فارق سن لا يذيد عن 5 سنوات ولا يقل عن سنتين

لان بالطريقه دي الاتنين هيكونو وصلو لنضج عقلي متوازن ويقدروا يفهمو بعض

ده غير عوامل اخري بردو نفسيه وبيولوجيه بتحتم ضروره وجود فارق في السن

ولان احنا مجتمع شرقي وانت انسان شرقي فلازم تحترم تقاليد المجتمع وعاداته

ومعتقدش ان اهلك هيوافقو علي شئ زي ده

نصيحتي ليك

فكر كووووووووويس جدا وشغل عقلك ووقف قلبك

وربنا هيهديك للشئ الصواب

وربنا ان شاء الله يوفقك ويكون معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
avatar

عدد الرسائل : 1465
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 7:31 pm

ياسلام علي التحليل المنطقي
بيتهيألي كده بقي تحترم نفسك وتتجوز واحده قدك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://anna7.ahlamontada.net
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
avatar

عدد الرسائل : 1929
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 25/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 07, 2008 8:25 pm

احم احم
رغم انك مقولتش اى سبب سواء مقنع او مش مقنع
لكنى برضه عاوز الفت انتباهك لحاجة يمكن مخدتش بالك منها
اكيد نسبة كبيرة من الستات اللى فى التلاتينيات كانوا متجوزين قبل كده
لان صعب تكون واحدة فى التلاتينيات ولسه متجوزتش
شوف بقه انت رأيك ايه ؟

_________________
لو لم اكن انحاويا لوددت ان اكون انحاويا
اجمل هندسة فى الحياة ان تبنى جزيرة من الامل فوق بحيرة من اليأس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ye7ya
شغال زي الورد
avatar

عدد الرسائل : 26
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الجمعة أغسطس 08, 2008 3:05 am

والله هى الفكره مش انى بدور على واحده تصرف عليه ولا تحسسنى بحنان الام.
لا بس انا بتعجبنى اوى مشيتها ,حركتها, بصتها, بيبقى ليهم حاجات جذابه انا مش عارف ايه هى.
بس انا بحب اى واحده فى السن ده ومن غير شروط بحس ان هم احق بيه من البنات اللى ف سنى.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimo
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 144
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الجمعة أغسطس 08, 2008 3:31 am

اه يعنى انت كمان مش بتحب واحده معينه انت بتدور على اى واحدة فى السن ده وخلاص
لا اسمحلى اقولك انت غلطان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
No Love For Girls
شغال زي الورد


عدد الرسائل : 16
العمر : 29
الموقع : www.silkroadonline.net
تاريخ التسجيل : 05/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الجمعة أغسطس 08, 2008 6:32 am

بسيطة و الحل معايا انا بس

استنا لما سنك يجب السن الاى انتا بتحبو فى البنات و اتجوز و كدا حتكون حليت المشكلة

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.silkroadonline.net
ELS3ODY
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 81
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 02/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الأحد أغسطس 10, 2008 8:45 pm

بص يا يحيي مافيش حل غير العرفي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
avatar

عدد الرسائل : 1465
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أغسطس 14, 2008 8:07 am

صديق السوء
lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://anna7.ahlamontada.net
اسلام شيتوس
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 104
العمر : 31
الموقع : Eslam_khamees@yahoo.com
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الجمعة أغسطس 15, 2008 4:15 am

بلا عرفى بالا قله ادب
انا من راى قضيها شقق مفروشه وهترتاح اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام شيتوس
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 104
العمر : 31
الموقع : Eslam_khamees@yahoo.com
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الجمعة أغسطس 15, 2008 4:16 am

بلا عرفى بالا قله ادب
انا من راى قضيها شقق مفروشه وهترتاح اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مروه
شغال زي الورد


عدد الرسائل : 23
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى   الخميس أكتوبر 09, 2008 5:44 pm

انت اكيد قولت كده لانك ماعندكش تجارب فى الحياه اصلا ولا حتى ابسط انواع الثقافه على فكره انت لازم تغير دماغك او تعملها restart معلش اتعب نفسك وفكر فى كلام اخواتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عندى مشكله خاصه ونفسى حد يحلهالى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قهوه انح :: Anna7wyyy 3la tooooool :: ايه اللي مضايقك؟-
انتقل الى: