قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها

كاتب الموضوعرسالة
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Empty
مُساهمةموضوع: احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها   احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:16 am

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم جميعا ياانحاويه
انهارده انا عايز اعرف رايكم بكل صراحة
معظمنا ممكن يكون فى قصة حب ايه حدود العلاقة اللى بينك وبين اللى بتحبها او اللى بتحبيه شايف ظاهرة جديدة كدا طالعة موضة اسمها معايا موبايل حبيبتى او نمرة موبايل حبيبى عشان نطمن على بعض ويقضوا كلام طول الليل والنهار وخلافات وزعل ايه رايكم؟

1_هل ده صح اننا نكلم فى الموبايل ؟
2_ايه حكم الدين لو حد يعرف ياانحاويه فى الكلام فى الموبايل مع الحبيبة او الحبيب ؟
3_لو صح زى ماكل اللى قابلتهم بيقولوا صح ايه حدود الكلام؟
4_هل ينفع يخرجوا مع بعض بحجة ان حبيبته مش معاه فى نفس المكان ؟
5_هل ينفع يكلمها او تكلمه على الايميل بحجة برده التواصل؟
6_طب ايه رايكم فى تبادل النظرات فى اول علاقة الحب ؟
7_لو حبيبتك او حبيبك غلط فى حقك وبعد كده اعتزر هتسامحه ؟
8_ايه الحاجة اللى ممكن ماتغفرهاش لحبيبكم او حبيبتك؟
9_لو انسان بيجب انسانة جدا جدا فوق ماتتصوروا بجد بس مش عايز يروح يصارحها او مش عايز يلمح لانه حاسس انه مجرد انه يكلمها غلط ومش عايز يكلم الا ماتبقى فى حاجة رسمية مع انها ممكن تضيع منه بس مش قادر لانه حاسس انه غلط
ايه رايكم يروح يكلمها ويعرف حقيقة شعورها من ناحيته وبعد كده ممكن يتبع الصح او الغلط فى العلاقة اللى مابينهم يعنى يفوت الغلطة دى وبعد كده يبدا مافيش كلام ولا حاجة ويبقوا عند وعود بعض ودا طبعا بعد ماايتاكدوا من شعور بعض ؟
ولا يسكت ويسبها لله وانه طالما بيراعى ربنا ومابيحاولش يغضبه هتكون من نصيبه باذن الله ؟
10_لو حبيبتك سابتك او حبيبك سابك بعد قصة حب حقيقة بالنسبه ليك او ليكىوبجد كنت ناوى تكون ليك وكنت هتخطبها بس مستنى على الاقل تكون فى اخر سنة دراسة وبعد كده هتخطبها او لو انتى كنت هتستنيه بجد بس غدر هتعمل او هتعملى ايه ؟
11_لو حبيبتك او حبيبك اللى سابك كان معاك فى نفس البلد والفرح بتاعه سامع صوته وسامع الزغاريد هتعمل ايه ؟
12_لو جاتللك دعوة من اهل حبيبتك اللى سابتك هتعمل ايه هتروح الفرح ولا ايه؟
13_لو رحت الفرح ايه النظرة اللى هتوجها ليها ؟
14_لو حبيبتك معاك فى نفس الكلية وكان ليك اجمل زكريات حياتك معاها فى الكلية وكان كل مكان بيشهد على كده وسبتك وانت مع بعض على طول فى الكلية حتى السكاشن
ايه شعورك وقتها ؟
15_لو حبيبتك غيورة جدا وبتسبب مشاكل بسبب الغيرة دى كتيير هتعمل ايه وحاولت تفهما انه غلط لانها بتنقلب بشك بس لا فائدة هتعمل ايه وانت بتحبها جدا ونفسك تبطل غيرة ؟
16_لو انت عصبى جدااااا وحبيبتك بتضايق من العصبية وطلبت منك تحاول تلغيها تلغيها ازاى ؟
17_لو حبيبتك سابتكم هتفكر فى حد تانى بعد كده او هتامن لحد يمتللك قلبك؟

بجد ياجماعة انا عايز الراى بكل صراحة لو التوبيك عاجبكم لانه يهمنى جدااااااا
بكل صراحة وعلى فكرة الراى مش انطباقا على حالتك لا يكون وجه نظرك ايه صح او غط وبالنسبة لمواقف هتعمل يها ايه ياريت بجد تتخيلها وتقولوا الحالة اللى هتكونوا فيها بصراحة يعنى مثلا لو انت او انتى بتستعملوا الموبايل انا مش عايز الحالة انك بتستعمله ولا لأ لأ عايز اعرف وجه النظر
واتمنى يكون نال رضاكم
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Empty
مُساهمةموضوع: رد: احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها   احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:24 am

ياجماعة ياريت الرد على النسخة دى من الموضوع لان النسخة التانية معرفش متاكل منها الكلام
حتى مش عارف امسحه مش باين نص الموضوع من الشمال لو دا غلط فى الكتابة او فى حل ياريت حد يقول عشان امسح واحد
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

مُساهمةموضوع: رد: احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها   احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 9:45 am

اجاوب انا على نفسى ياجماعة طالما المنتدى نايم كده لو الاسئلة كتيرة مككن اخفف شويه
المهم هجاوب لحد مالاقى الارااء فى الاسئلة دى بس ياانحاويه انا هسيب اسئلة مش هجاوب عليهم لانى انا عايز رايكم انتم الاول وبصراخة كاتب الموضوع عشان الاسئلة دى وعايز رايكم فيها وهجاوب على الباقى

6_طب ايه رايكم فى تبادل النظرات فى اول علاقة الحب ؟
اجمل لغة فى الدنيا لغة العيون بين اثنين حسين انهم متوافقين مع بعض
واجمل حاجة انك تلاقى حد يفهمك زعلان او فرحان لو بتلومه بمجدرد النظر فى عينيك
7_لو حبيبتك او حبيبك غلط فى حقك وبعد كده اعتزر هتسامحه ؟
لو غلط فى خقى اوى هزعل جامد واقضى خصام شويه بس عمرى مافكر فى انفصال لانها حياتى
وطبعا فى غلطات لاتغفر تماما ودى شبه معروفة ودى تؤودى للانفصال
8_ايه الحاجة اللى ممكن ماتغفرهاش لحبيبكم او حبيبتك؟
الخيانة

10_لو حبيبتك سابتك او حبيبك سابك بعد قصة حب حقيقة بالنسبه ليك او ليكىوبجد كنت ناوى تكون ليك وكنت هتخطبها بس مستنى على الاقل تكون فى اخر سنة دراسة وبعد كده هتخطبها او لو انتى كنت هتستنيه بجد بس غدر هتعمل او هتعملى ايه ؟
مش عارف بس يوم ماتغدر هاخد وقت شويه على مافوق من الصدمة وبعد كده هكمل مشوار حياتى تانى
11_لو حبيبتك او حبيبك اللى سابك كان معاك فى نفس البلد والفرح بتاعه سامع صوته وسامع الزغاريد هتعمل ايه ؟
عادى بس هخرج لحد مالزغاريد والوش ده يحلص
12_لو جاتللك دعوة من اهل حبيبتك اللى سابتك هتعمل ايه هتروح الفرح ولا ايه؟
هروح
13_لو رحت الفرح ايه النظرة اللى هتوجها ليها ؟
نظرة لوم
14_لو حبيبتك معاك فى نفس الكلية وكان ليك اجمل زكريات حياتك معاها فى الكلية وكان كل مكان بيشهد على كده وسبتك وانت مع بعض على طول فى الكلية حتى السكاشن
ايه شعورك وقتها ؟
حزين جدا بس لازم اكمل
17_لو حبيبتك سابتكم هتفكر فى حد تانى بعد كده او هتامن لحد يمتللك قلبك؟
مااعتقدش
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

مُساهمةموضوع: رد: احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها   احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها Icon_minitimeالسبت أغسطس 29, 2009 4:07 pm

لقد تم حذف الموضوع
شكراااااااااااااااااااااااااااااا

احيانا بنبقى حيرة لاراء كتيرة حولينا فققرت اخد راى الانحاويه دى اسئلة تهمنى بس ياريت الرد بكل صراحة عليها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-