قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اللمة جميلة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
tifa_mohamed
المستشار القانوني للقهوة
المستشار القانوني للقهوة
avatar

عدد الرسائل : 289
العمر : 30
الموقع : لا تحاسب الغير قبل انا تحاسب نفسك
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: اللمة جميلة   الأربعاء أغسطس 13, 2008 5:37 pm


مين مننا مكنش فى يوم مع شله واصحاب



ودلوقتى لما بيفتكر بيقول



كانت ايام حلوه

مين منكم مكنتش فى يوم مع صحباتها ولو ليوم واحد ودلوقتى لما بتفتكر بتقول


كان يوم حلو


لان اللمه هيا الصحبه هيا الاخوه هيا الصداقه



هيا المحبه فى الله لله


ولو اللمه فيها الاحترام . فيها الثقه . فيها الكلام الهادف فيها التهريج الراقى


اكيد هتبقى احلى

واللى يغيب مننا مين بيسال عنه ومين بيلاحظ غيابه



مشاغل حياتنا بتليهنا حتى عن نفسنا


وفى كتير بيفرحوا بيبقى نفسهم يقولوا للكل احنا فرحانين



عاوزين يعبروا ويفرحوا مع اللمه


واللى مضايق ولا مخنوق ونفسه يتكلم بس عاوز حد يسمعه


واللى تعبان و نفسه بس حد يسال عنه




فى اللمه هنحس بغيابه ونسال عنه



دى دعوه خير



نتكلم فيها كلنا عن مشاكلنا عن افراحنا




نسال على اللى يغيب مننا
ونطمئن على اللى تعبان




وندعى للى رايح امتحان




ونسمع اللى مضايق او مخنوق


لمّـــــــتنا



هيا الموده اللى بينا




هيا الاحترام اللى هيسود كل كلمه هنقولها




فى لمتنا هنتكلم فى كل المواضيع



ونراعى ربنا فى كلامنا



فى لمتنا هنحاول نستفاد من بعضنا



هنضحك



هنهرج



هنضايق



هنزعل

بس فى الاخر كلنا اخوات




ونطلع مفيش فى قلوبنا اى شى من ناحيه بعض.




غير كل احترام وموده


من حقك تتكلم فى اى موضوع



ورد على اى حد زى ما انت عاوز



الموضوع للكل




واتناقش وقول رايك



براحتك


ونبدا نشوف مين معانا فى


لمّــــتنا




سجل دخولك بالسلام على الكل





واتكلم بحريه ممكن بقا واحد ينسون علشان تعبت من الكلام



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sheetos
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 491
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 25/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 4:14 am

صح طيفه
احلى حاجه فى دنيا الصحاب ولمه Very Happy
وعارف طيفه انا خايف ان الدنيا تخدنا من بعض
ومنتقبلش تانى
واحب اوصل فى نهاية برنامج تحياتى للحج مؤمن وقله وحشتنى
اصله بيعمل عمره فى مطروح
ومتنساش الميوةةةةةةةةةةةةةة وانت جيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
avatar

عدد الرسائل : 1929
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 25/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 4:17 am

واحد ينسون هنا ياض يا سالم لعبد اللطيف
بصراحة ياواد يا عبد اللطيف الموضوع ده اجمد موضوع انت كتبته
وعاوز اقولك انى احلى وقت فى حياتى بالنسبة لى هو انى اكون مع اصحابى وبنتفسح ياسلااااااااااااااااااام بحس انى فى السما
بالذات لو كنا جروب بنات وشباب فى رحلة ساعتها بعمل عمايل متتعملش
بقعد اغنى وارقص طول الرحلة مش ببطل واقعد اتنطط فى كل حتة
المهم انهم يكونوا اصحاب بجد
مش اصحاب فى الفرح بس
لكن انا الحقيقة خايف من حاجة قالهالى بابا
( يبنى الصحاب دول كانوا زمان وفى ايامك دى انسى انك تلاقى صاحب بجد )
وبصراحة انا فعلا اتاكدت من كده وعرفت ان فعلا كلام بابا كان صح وياما الواحد اتخدع فى ناس
وكل يوم بيعدى بتاكد اكتر انه كان صح
بس حتى لو مفيش صحاب بجد
محدش فينا حيقدر يعيش من غير صحاب

_________________
لو لم اكن انحاويا لوددت ان اكون انحاويا
اجمل هندسة فى الحياة ان تبنى جزيرة من الامل فوق بحيرة من اليأس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tifa_mohamed
المستشار القانوني للقهوة
المستشار القانوني للقهوة
avatar

عدد الرسائل : 289
العمر : 30
الموقع : لا تحاسب الغير قبل انا تحاسب نفسك
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 6:41 am




اكيد يا جماعه الصحبه جميله ومفيدة شيء جميل انك تلقي شخص من سنك وعمرك اكيد هيفهمك لما تتكلم معه لانه بيحس بنفس الشيء الي انت بتحس بيه . بجد يا جماعه حاجة جميله واحساس جميل لما يكون كل الناس بتحبك وانت حاسس بكدة واهم حاجة يا جماعه التسامح لازم نسامح بعض في كل شيء علشان نحب بعض لازم والي زعلان من حد يقوله ويصفا من نحيته و




وسمعني اغنيه الصلح خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
avatar

عدد الرسائل : 1465
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 8:24 am

cheers طيفه انت جيت ع الجرح يا صاحبي
الواحد فعلا محتاج اصحاب في كل مكان
الصحاب بيدوك ثقه في نفسك علي فكره
لأنك حاسس ان وراك دهر وحد حيساعدك لو احتجتلو
عشان كده لازم اما تصاحب تصاحب بجد عشان مش بسهوله تعمل صاحب
برغم ان الدنيا ساعات كتير بتبعدنا عن ناس بنحبهم و بيحبونا Sad

ايه يا دودو انت كمان واحشني ياد اديني جيتلكو تاني
بس ملقيتش مايوه علي قدك جبتلك لب ابيض tongue


وانت يا نور انا بوجه تحيه كبيره لأبوك علي ايه مش عارف scratch

فكرني بالمثل اللي بيقول: تعرف فلان اه طب عاشرته ؟ لأ

طب امشي بقي من قدامي



Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://anna7.ahlamontada.net
shimo
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 144
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 4:12 pm

فعلا ياتيفا الموضوع ده مهم جدا
مفيش احلى من الصحاب الواحد ميقدرش يعيش حياته لوحده
لازم لما ابقى زعلانه الاقى حد اتكلم معاه ولما ابقى فرحانه يقفوا جنبى برضه
بس فى الاخر مش كل الصحاب بيستمكروا فيه منهم بيضيع مع سنوات الدراسه ومع الزمن
بس الصحاب بجد هما اللى بيستمروا بعد الدراسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tifa_mohamed
المستشار القانوني للقهوة
المستشار القانوني للقهوة
avatar

عدد الرسائل : 289
العمر : 30
الموقع : لا تحاسب الغير قبل انا تحاسب نفسك
تاريخ التسجيل : 28/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللمة جميلة   الخميس أغسطس 14, 2008 5:48 pm

ايوة يا شيماء انا متفق معاكي بس بيتهيالي الصاحب الي بيضيع بعد الدراسه ده ميبقاش صاحب
يعني لازم علشان يكون صديقي يكون معايا في اي وقت علي الحلوة والمرة lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اللمة جميلة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قهوه انح :: Anna7wyyy 3la tooooool :: ايه اللي مضايقك؟-
انتقل الى: