قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 11 ... 19, 20, 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shosho
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 57
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 2:23 pm

يشرب اللى هو عايزه ويدفع الحساب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 2:29 pm

ايه البخل ده من اولها كده
عموما انتى ضبفتنا اللى منورانا
واحب اعزمك على حاجة ساقعة ومعاها شوكلاتة بالمكسرات كمان
زوانا اللى هدفع الحساب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
avatar

عدد الرسائل : 2045
العمر : 28
الموقع : alex
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 3:31 pm

شوشو حبيبى


يا ويلكم بيكى فى انح

يا مليون ويلكم

بس انا شايفه نفسى بدبس ولا ايه

على فكرة اخك كوبايه مايه
ولو عايزة تفنجرى قسميها عليكم كمان

عيزاكى تنتشرى يا قمر

_________________
url=http://www.0zz0.com][/url]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ريهام
شغال زي الورد


عدد الرسائل : 17
العمر : 23
الموقع : anna7.ahlamontada.net
تاريخ التسجيل : 26/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 4:37 pm

الاسم\ريهام

السن\ 15سنه

السنه الدراسيه \الصف الثالث الاعدادى

هوياتى\القراءة

سبب معرفتى بالمنتدى\جوجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shahanda
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1130
العمر : 29
الموقع : Start with asmile
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 4:46 pm

شوشو اهلا بيكى يا سكرة فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
marah
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1594
العمر : 26
الموقع : اسكندريه
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:23 am

اهلا بيكى يااشااهندة انتى وريهام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bossy
مساعد صبي القهوه
avatar

عدد الرسائل : 36
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 9:22 am

الاسم:بسنت فهد
السن:19 سنه
السنه الدراسيه:2خدمة اجتماعيه
الهوايات:/سماع الاغانى

المطرب المفضل:تامر حسنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shosho
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 57
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 11:15 am

منورةالقهوة يا بوسبوس

بيرحبوبيكي كلهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:10 pm

اهلا بسنت منورة المنتدى
منتظرينك باذن الله على القهوة بمواضيعك ومشاركاتك الجميلة
واحلى كابتشينو لبسنت على حسابى




على فكرة بيقوللك منورة يابسنت فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:34 pm

اهلا ريهام المنتدى زاد نور بوجودك
احلى شاى بحليب لريهام ومهاه شوكلاته هدية اصل يعنى اعرف ان البنات بيحبوا الشوكلاته
منظرينك باذن الله على المنتدى باحلى مشاراكات

اهلا اهلا اهلا اهلا ياريهام منورة منورة منورة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
marah
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1594
العمر : 26
الموقع : اسكندريه
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:44 pm

مرحب بالاعضاء الجدد منورين انح عايزنكو تنشرو فى كل مكان وتعملو شغل جامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bossy
مساعد صبي القهوه
avatar

عدد الرسائل : 36
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 4:48 pm

مرسى جدا يا د:غاوى طب والمنتدى منور بيك وبكل الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
avatar

عدد الرسائل : 2045
العمر : 28
الموقع : alex
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:18 pm

يا ويلكم يا ويلكم بيكى يا بسبس وسط عيلتك الجديده

يالا يا بت عيزاكى تنتشرى فى كل مكان
مفيش كرسى غير لما تقعدى عليه

واحلى كبايه سحلب هنا لبسبس وشاهندا وريهام

كلهم فى كبايه واحده
اللى يفنجر يفنجر من جيبه

_________________
url=http://www.0zz0.com][/url]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الكوماندا المهم
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1439
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:24 pm

يا مرحبا بيكى يا بسنت
ومنورة القهوة
ويا رب ينال اعجابك
ومنتظرين مشاركتك معانا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bossy
مساعد صبي القهوه
avatar

عدد الرسائل : 36
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:46 pm

مرسى جدا ليكم ولاستابلكوم ليا وبجد انتم جروب محصلش ودى قهوة جامدة جدا وعلى فكرة يا صافى بشكرك جدا على السحلب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شخصيه جذابه
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 68
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:50 pm

الا سم : عمرو
السن 19 وداخل فى 20
الكليه : اسنااااااااااااااااااااااااااااان
الهوايات : أوك عد عندك قراءه , نت , تنس , كرة قدم , بلاي تيشن , كل حاجه تخص التكنولوجيا
والاكتشافات الجديده , الفلك , اغانى , افلام اجنبي .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
avatar

عدد الرسائل : 2045
العمر : 28
الموقع : alex
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:55 pm

منور يا عمرو
وعلى فكرة اسم عمرو احلى بكتير من اللقب بتاعك

وجهة نظر برده

وعندك احلى كوباية كابتشينو هنا لعمرو يا ولا يا سالم على حساب الكومندا

_________________
url=http://www.0zz0.com][/url]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الكوماندا المهم
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1439
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:58 pm

اهلا بيك يا باشا
اساسى على حسابى
ولو عاوزين اى حاجة كمان انا سداد

وعلى رأى المثل ( اطلب واتمنى )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شخصيه جذابه
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 68
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:16 pm

اكيييييييييييييييييد ياصفصوفه اسم عمرو احلى بكتير

شكرا على الترحيب ياصفصوفه والكابتشينو روعه انا قاعد اشربه اهه شايفانى فى الصوره

وطبعا اكيد على حساب الكومندا دا أبو الكرم كله

بقولك إيه ياسالم نزل عناب لكل الزباين وبرده على حساب الكومندا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الكوماندا المهم
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1439
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:34 pm

الله اكبر
اظاهر حنعلن الافلاس المبكر
بس ماشى انا موافق برضو
ومفيش حاجة تغلى على اعضاء انح

منورررررررررين كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 7:06 pm

ياكوماندا كله يهون
انا مردتش اقول على حاجة ياعموووووووووووووور سبتك تعرف نفسك
براحتك منور ياعموووووووووووور
على فكرة ياجماعة عموووووووووووور من اعز اصدقائى زى البشمهندس كده
ولسه لاعبين بينج بونج مع بعض من يومين
منور ياعمووووووووووور المنتدى
انا مستعد اشيل معاك فى الحساب ياكوماندا بمانسبة انه منورنا
منور ياعموووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bossy
مساعد صبي القهوه
avatar

عدد الرسائل : 36
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الخميس أكتوبر 01, 2009 7:19 pm

منور المنتدى يا عمرو يا جماعة قبل ميشرب خليه يعوض يريح الاول من المشوار ولااااااااااااااااااا احسن كرسى لعموووووووووووووووووووووور يلااااااااااااااااااااااااااااا كل دول بيرحبو بيك معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شخصيه جذابه
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 68
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الجمعة أكتوبر 02, 2009 1:49 pm

بنورك يابوسي شكرا عى الترحيب الجامد وفعلا والله المشوار طويل هى القهوه مش مكيفه ليه , إيه رايكو ننزلها تكييف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شخصيه جذابه
صوباع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 68
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الجمعة أكتوبر 02, 2009 1:51 pm

شكرا ياغاوي على الترحيب الجامد ده والقهوه منوره بيك

إنت عايز تقول إيه ؟؟؟؟؟ قول ماتخفش !!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 373
العمر : 27
الموقع : طاعة الله والوالدين و هدفى و مستقبلى هم حياتى
تاريخ التسجيل : 25/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك   الجمعة أكتوبر 02, 2009 9:45 pm

ياعموووووووووووور هخاف من ايه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا قصدى ماردتش اقول على شخصيتك من اول مادخلت ولا اكشف عنها
منور المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عاوزين نتعرف علي بعض خش عرف نفسك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 20 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 11 ... 19, 20, 21  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قهوه انح :: Anna7wyyy 3la tooooool :: ايه اللي مضايقك؟-
انتقل الى: