قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب فى الكلية

نادية27
Shahanda
شجره الدر
folla
heba_cool02
Moamen Hassan
نور
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 8:18 pm

طبعا ده لازم يكون اول موضوع نتكلم فيه فى القسم ده

I love you الحب فى الكلية 524702 الحب فى الكلية 703146 الحب فى الكلية الحب فى الكلية 703146 الحب فى الكلية 524702 I love you

اظن الموضوع باين من عنوانه ومش محتاج تعريف

وانا عن نفسى شايف ان تلات تربع العلاقات اللى فى الكلية دى كلها تسلية ولعب عيال مش اكتر .......
ولاحظوا انى قلت تلات تربعها ومقولتش كلها
يعنى انا برضه مقتنع اوى ان فعلا فى حب فى الكلية بس مش كتير وبيبقوا نادرين اوى اليومين دول.
والدليل على ان فعلا فى حب فى الكلية اننا كلنا نعرف ناس كتير ارتبطوا فى الكلية وكملوا وقدروا فعلا يتجوزوا وعاشوا حياة حلوة سوا وانا اعرف ناس كتير كده وده عشان حاجة واحدة بس انهم اختاروا صح وده طبعا بعد توفيق ربنا ليهم

وانا من ضمن الناس اللى كان نفسى الاقى توأم روحى فى الكلية لكن للاسف محالفنيش الحظ وملاقيتهاش فى اللى عرفتهم يمكن عشان انا كنت راسم ملاك فى دماغى وده صعب انى الاقيه وعندى امل فى ربنا انه يكون سايبلى حاجة احسن قدام

مش عاوز اطول عليكم
عاوز اسمع رأى كل واحد فيكم فى الموضوع ده وان كان مختلف معايا ولا موافق على رأيى

مستنيكم lol!
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
Moamen Hassan

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 8:32 pm

سيدي سيدي مبرووك يا نور علي القسم ومكنتش متوقع البدايه تكون علي الحب كده انا عاوز اقولك ان احلي قصه حب في حياتك ممكن تعيشها في الكليه بتبقي الدنيا حلوه اوووي وكمان علي الاقل بتشوفها علي طوول وطبعا ده ميمنعش شويه تزوويغ من المحاضرات وياسلام علي كام سندوتش عند هريدي ومتنساش تضرب حاجه ساقعه صارووخ بعدين تطلعو جري علي بالما واتنين شيكولاته بالتلج ومتدفعش اكتر من 9 جنيه اه انا بقولك اهو
احلي احساس الحب في الكليه وبتبقي زكري تعيش معاك طول العمر بالرغم من ان فيه ناس بتبقي حاقدين عليكو وحاسسين بغيره ليه وليه بقي انتو مبسوطين وبتحبو بس سيبك منهم المهم انك كويس كده بس خلي بالك برضه الكليه فيها صباح الحورات من البنات والولاد يعني ممكن تبقي تقضيه بس او مصلحه ورق مثلا علشان كده لازم تختار صح

الحب فى الكلية 995489

الحب فى الكلية 166249
https://anna7.ahlamontada.net
heba_cool02
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
heba_cool02

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 12:52 am

الحب فى الكلية بيبقى تقضية وقت وتسلية ولعب عيال وكل الى انا اعرفهم يدوبك بلكتيير اوىى بيرتبطو سنة واحدة وبعد كدا بيفركشو .... وقليلللللل اوىىىىىىى لما تلاقى اتنين بجد بيحبو بعض فى الكلية دىى
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
Moamen Hassan

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 2:42 am

ايه يا هوب هوب الاكتئاب ده فكرتك غلط علي فكره
فيه قصص حب كتير عاشت واستمرت
بس المهم يكون اختيارنا من الاول صح
folla
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
folla

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 8:44 am

مبروك يا عم نور الحب فى الكلية 938654 عالقسم وشكله كدة حيطلع قسم :&ext: جاااامد لان فكرته حلوة الحب فى الكلية 230877
وبالنسبة لموضوع الحب I love you بصراحة دة عايزله قسم لواحده لاننا لو اتكلمنا فيه حنرغي كتيييييييير اووووي
بص يا نور انا لسة داخلة الكلية من سنة يعني مقضتش فيها وقت طويل بس مع كدة اتعلمت منها حاجات كتيييييييير من ضمنها ان اكتر العلاقات بين الشباب والبنات بتبقي حوارااات يعني انا لسة ملقيتش حد بيحب حد بجد هو احتمال يكون الحب موجود وانا اللي لسة ملقتهوش
بس انا فاكرة قبل مادخل الكلية ماما قعدت تقولي كلام كتير كدة مش فاكرة منه غير جملة واحدة ممكن عشان دي اكتر جملة اثرت فيا قالتلي Sadمتسلميش قلبك لحد) انا وقتها استغربت الجملة شوية بس دلوقتي انا حاسة انها الي حد ما صح لان الواحد لازم يحافظ علي قلبه علي قد ما يقدر مع اننا بردو منقدرش نتحكم في الحب يعني الحب لو جالك مش حيخبط علي قلبك قبل ميدخل دة حيدخل غصب عنك ومش حتقدر تمنعه ولا حتي تقدر تختار اللي حتحبه
بس المهم انك متحاولش تدور عالحب عشان انت كدة حتلاقي نفسك كل يوم بتحب واحدة وكل يوم تفتكر انك لقيتها وفي نهاية اليوم حتحس انك نسيتها
وعموما في الاول وفي الاخر الحب دة نصييييب
يلا مع السلامو عليكو
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 8:59 am

heba_cool02 كتب:
الحب فى الكلية بيبقى تقضية وقت وتسلية ولعب عيال وكل الى انا اعرفهم يدوبك بلكتيير اوىى بيرتبطو سنة واحدة وبعد كدا بيفركشو .... وقليلللللل اوىىىىىىى لما تلاقى اتنين بجد بيحبو بعض فى الكلية دىى
فعلا هبة كلامك صح وده تقريبا نفس اللى انا قلته
وفعلا اغلبية العلاقات مش بتدوم اكتر من سنة
والمشكلة انك بتلاقى اتنين من صحابك قدام عينك ومتاكده انهم مش بيحبوا بعض وكل واحد فيهم بيخون التانى وبتشوفيهم بنفسك ومش بتقدرى تقولى حاجة عشان متطلعيش بتوقعى بينهم
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 9:04 am

Moamen Hassan كتب:
وطبعا ده ميمنعش شويه تزوويغ من المحاضرات وياسلام علي كام سندوتش عند هريدي ومتنساش تضرب حاجه ساقعه صارووخ بعدين تطلعو جري علي بالما واتنين شيكولاته بالتلج ومتدفعش اكتر من 9 جنيه اه انا بقولك اهو

الحب فى الكلية 995489

الحب فى الكلية 166249

طول عمرك منظم يا مومن
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 9:15 am

hanood كتب:

بس انا فاكرة قبل مادخل الكلية ماما قعدت تقولي كلام كتير كدة مش فاكرة منه غير جملة واحدة ممكن عشان دي اكتر جملة اثرت فيا قالتلي Sadمتسلميش قلبك لحد) انا وقتها استغربت الجملة شوية بس دلوقتي انا حاسة انها الي حد ما صح
كلام مامتك صح يا هنود
لكن ليا ملاحظة ان مامتك قالتلك كده من منطلق الخوف عليكى مش اكتر وده دايما منطق الاهالى معانا عشان هما مهما كبرنا بيفضلوا خايفين علينا ودايما حاسين اننا مش بنقدر نتحكم فى تصرفاتنا
لكنها برضه مناها انها تشوفك مبسوطة لو ارتبطى بانسان كويس من الكلية ويكون بيحبك بجد وييجى يتقدملك وتشوفك عروسة

ميرسى يا قمر على المداخلة الجميلة دى الحب فى الكلية 230877
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
شجره الدر

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 11:33 am

يا جامد يا جامد يا جااااااامد
طول عمري اقول عليك هادى فى رنتك وراسى فى كلمتك وتقيل فى مشيتك lol!
علي الرغم من شويه المشاغبات اللي بتعملها بس دماغك جامده فعلا
ندخل في الجد شويه ...عايز الجد ولا ابن بنته ههههههه خلاص خلاص هقول اهو
اولا كلامك وكلام هنوده وكلام هبهوبه عجبني جدا ومش معني كده اني بعترض علي كلام مؤمن لا ابدا والله بس يمكن يكون ربنا كاتب انه يلاقي الانسانه اللي بيدور عليها في المكان ده لان دي في الاول والاخر نصيب ومحدش عارف هيقابل نصيبه فين لكن فعلا انا بشوف ان الحب في السن ده مجرد لعبه بيلعبوها علي بعض ولو حتي العلاقه نجحت مع البعض فدول قله ممن رحم ربي بس طبعا اي شاب او بنت في السن ده وبعد خروجهم من سجن الثانوي وبعد سماعهم للقصص المشوقه جدا من اخواتهم وقرايبهم علي انفتاح الجامعه و بتلاقي البنت او الولد داخلين بقلب جامد اوي وعايز يجرب كل حاجه الناس قالوله عليها ابتداء من لحمه هوهو و انتهاء بالصحوبيه والحب و يمكن تنتهي بورقه عرفي
وفي دكتور عندنا في الجامعه دايما يقولنا اوعو أي واحده مجنونه فيكم تفكر تحب واحد معاها في الدفعه لان الولاد دووووول اديكم منهم والقبر ولا شغله ولا مشغله ولسه قدامهم جييش ومشوار طويل ولو أي بنت استنت أي ولد منهم يبقي تضمن انها هتعنس
وانا الحمد لله عندي قناعه ان (صاحب بالين كداب) يعني بشوف ان البنت المفروض تروح الجامعه علشان تدرس وبس ومش رايحه تدور علي عريس او تصاحب ويمكن انا قضيت في الجامعه 3 سنين والحمد لله علاقتي بالشباب شبه منعدمه لان انا اللي حطيت الحدود واجبرت أي شاب دلوقتي انه لما يشوفني يحترمني.... لان من الاول خالص لما حد بيجي عايز يتعرف او يبدأ كلام فأنا كنت بجاوب الجواب علي قد السؤال وبتسأذن منه وبمشي علشان محرجهوش واحرج نفسي لو فتح أي حوار للتعارف ...لان لو انا كلمته وعلاقتنا تطورت لاتجاه تاني وانا جيت وقولتله( لا مينفعش انت زي اخويا ) يبقي انا كده اذيته واذيت نفسي يمكن البعض بيشوف ده تخلف مني اودماغي عليها قفل كبير... لكن انا بشوف ان دي قناعات
وماله يعني لما يكون ليا شله بنات وبس وللشاب بردو شله شباب وبس.. انا بشوف ان ده احلي بكتير لكن طبعا علي مين الكلام ده مش بياكل مع ناس كتير وعلي رأي المثل
واقفة الراجل بميت ست أن جت الست .... اكمل ؟؟؟؟ هههههه
وفي الاول والاخر هي وجهات نظر واختلاف في التفكير ونصيب في المقام الاول
وبجد موضوع جااااااااااامد جدا ومبروك علي منصب نائب المعلم
الحب فى الكلية 166249
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أغسطس 23, 2008 7:26 pm

شجره الدر كتب:
طبعا اي شاب او بنت في السن ده وبعد خروجهم من سجن الثانوي وبعد سماعهم للقصص المشوقه جدا من اخواتهم وقرايبهم علي انفتاح الجامعه و بتلاقي البنت او الولد داخلين بقلب جامد اوي وعايز يجرب كل حاجه الناس قالوله عليها ابتداء من لحمه هوهو و انتهاء بالصحوبيه والحب و يمكن تنتهي بورقه عرفي

انا معاكى فى دى اوى يا شجرة لانها فعلا بتبقى باينة اوى على الطلاب بتوع سنة اولى وبتسحى انهم كانوا فى سجن فعلا ومرة واحدة خدوا البراءة

شجره الدر كتب:
والحمد لله علاقتي بالشباب شبه منعدمه لان انا اللي حطيت الحدود واجبرت أي شاب دلوقتي انه لما يشوفني يحترمني.... لان من الاول خالص لما حد بيجي عايز يتعرف او يبدأ كلام فأنا كنت بجاوب الجواب علي قد السؤال وبتسأذن منه وبمشي علشان محرجهوش واحرج نفسي لو فتح أي حوار للتعارف ...لان لو انا كلمته وعلاقتنا تطورت لاتجاه تاني وانا جيت وقولتله( لا مينفعش انت زي اخويا ) يبقي انا كده اذيته واذيت نفسي

لو تسمحيلى يا شجرة بملاحظة صغيرة
انا محترم رأيك جدا
بس انتى كده حطيتى ان الطريق الاكيد والوحيد لعلاقتك باى شاب حيكون الارتباط وده ممكن اه وممكن لا والاحتمال الكبير انه يكون لأ عشان الاغلبية بيكونوا صحاب وانتى يا شجرة ممكن بكل بساطة انك تنهى كل ده بجملة واحدة ا( انا مش بتاعت ارتباط يا جماعة ) وبكده حتضمنى ان كل الشباب مش حيفكروا انهم يرتبطوا بيكى وتقدرى تعيشى حياتك بالحدود اللى انتى عاوزاها مع الشباب بعد ما حددتيها معاهم وكمان حتكسبى انك حتكتمى اى حد يتكلم عليكى
ده مجرد وجهة نظر جايز اكون غلط وجايز اكون صح
بس انا لو كنت مكانك كنت عملت كده

شجره الدر كتب:
وعلي رأي المثل
واقفة الراجل بميت ست أن جت الست .... اكمل ؟؟؟؟ هههههه
ههههههههههههههه
لا والنبى متكملى خلى الطابق مستور

شجره الدر كتب:
وبجد موضوع جااااااااااامد جدا ومبروك علي منصب نائب المعلم

ميرسى ليكى انتى يا جميل وعقبالك لما تبقى شجرة الدر التانية بتاعت مصر قريب
الحب فى الكلية 166249[/quote]
Shahanda
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
Shahanda

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأحد أغسطس 24, 2008 1:41 pm

برافوا يا نور موضوع جامد بجد وانا بصراحه معاك فى الراى فعلا الغالبيه
بقى غرضها الاساسى لما تروح الجامعه انها تتسلى وبس. الحب فى الكلية 628841
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
Moamen Hassan

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالإثنين أغسطس 25, 2008 3:41 am

يا واعي انت
Shahanda
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
Shahanda

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 26, 2008 1:58 pm

يا ساتر يا رب انت هتقر يا معلم مؤمن انت ولاااا ايه لا

قل اعوذ برب الفلق afro
نادية27
لسه زبون ع القهوه

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالسبت أكتوبر 11, 2008 6:10 pm

ميرسى جدا نور على الموضوع الجميل ده بس انت سؤالك جامد جدا بس ممكن تقول اية لحد ممكن يكون بيحب بجد والطرف التانى مش عجبة شخصية الانسانه دى هو مش بيقول لها كده طبعا بس هى واثقة ان هى بتحبه وهو بيقضى وقت تفتكر تغير من نفسها عشان تقدر تلفت نظر ولا تنسى الموضوع بشكل عام من غير تفكير بس الى انا متاكده منه ان هى فعلا بتحبه جدا بجد ياريت ترد عليه بكل صراحة انت وكل الموجودين
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 12, 2008 6:59 pm

نادية27 كتب:
ميرسى جدا نور على الموضوع الجميل ده بس انت سؤالك جامد جدا بس ممكن تقول اية لحد ممكن يكون بيحب بجد والطرف التانى مش عجبة شخصية الانسانه دى هو مش بيقول لها كده طبعا بس هى واثقة ان هى بتحبه وهو بيقضى وقت تفتكر تغير من نفسها عشان تقدر تلفت نظر ولا تنسى الموضوع بشكل عام من غير تفكير بس الى انا متاكده منه ان هى فعلا بتحبه جدا بجد ياريت ترد عليه بكل صراحة انت وكل الموجودين
اولا ميرسى على مشاركتك الجميلة يا نادية
وهلا بيكى فى انح Very Happy
وبخصوص موضوعك انا رأيى بصراحة ثابت
اللى بيحب حد بيحب عيوبه
حتى لو عدلتى فى الشخصية عشان تعجبه
مفتكرش انه ممكن يحبها لان الانسان بيتغير مع الوقت
وانا شايف انها حتى لو اتغيرت عشانه العلاقة حتفشل مع الوقت
بس هو اساسا مش بيحبها من الاول
عارفة لو كان بيحبها من الاول كان عادى جدا انه يطلب منها انها تتغير
لكن هى عاوزة تتغير عشان تلفت نظره اساسا
لو كانت عجباه كانت لفتت نظره من زمان lol!
وده مجرد وجهة نظر يا نادية
قابلة انها تكون صح وتكون غلط
وصاحب الموقف هو اللى ادرى بيه وهو اللى فى ايده القرار النهائى والسليم

عدل سابقا من قبل نور في الخميس مايو 26, 2011 10:01 pm عدل 1 مرات
نادية27
لسه زبون ع القهوه

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 12, 2008 7:35 pm

ميرسى جدا نور على اهتمامك بالموضوع الى انا كتبتة وفعلا انت عندك حق وبجد كلامك صح جدا ومش المفروض ان هى تعلق نفسها بانسان مش هيقدر يحبها ميرسى جدا وعلى العموم انا مش اسمى نادية ده عشان اشارك معاكم بجد لان انا عضو جديدة فى المنتدى بس مش فى الجروب
نادية27
لسه زبون ع القهوه

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 12, 2008 7:41 pm

نور بجد انت كلامك مقنع جدا بجد ميرسى صديقة جديدة على المنتدى بس مش على الجروب اطلاقا
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأحد أكتوبر 12, 2008 7:53 pm

لاشكر على واجب يا ( مش نادية ) الحب فى الكلية 166249
وايا كان اسمك فاهلا بيكى غلى المنتدى
ونورتينا ويارب يكون كلامى فادك الحب فى الكلية 294411
L O G Y
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
L O G Y

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 10:06 am

صعب اوىىىى تلاقى اتنين بيحبوا بعض فى الكليه بجد اكترهم بيقضوا وقتهم فى الكليه وخلاص
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:34 am

مش شرط يا شيمو
انا معاكى انه صعب اوى انك تلاقى حد بيحب بجد
بس فى ناس بتحب بجد والدليل ان فى ناس صحابنا حبوا بعض و ارتبطوا رسمى
متحطيش فى دماغك كده عشان يمكن يجيلك حاجة خير
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
Nonaa

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالأربعاء يناير 07, 2009 3:44 pm

انا بصراحه من ساعة ما دخلت الكليه وخت على نفسى عهد حب فى الكليه لا يعنى لا لانى كمان كنت بحب من بره اصلا بس انا كل الحكايات اللى حصلت لصحابى فشله اخر حاجه ومش شوفت حاجه نجحت والموضوع جامد يانور
eng
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
eng

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:22 pm

بصراحة يا نونيا الحب ده حاجة خارجة عن ارادة الواحد
ممكن تكون في اي وقت بس اهم حاجة يكون حب(مشاعر حقيقية وصادقة)
ومش من طرف واحد
لان فعلا الواحد ميقدرشي يعيش من غير حب
علي فكررررررررة انا انكويت بنار الحب ومش عايز اقول ليكم الحياة ومدي صعوبتها بدون الحب
واد ايه الحياة الجامعية صعبة من غير صاحب او صديق كويس
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

الحب فى الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب فى الكلية   الحب فى الكلية Icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 1:50 am

بجد موضوع جامد يانور
الحب فى الكلية موجود بس بيبقى على حسب الشخصية
وعلى حسب قدر المحبة اللى مابينهم يعنى حب حقيقى ولا لأ
وعلى فكرة مفيش مكان محدد للحب
سواء فى الكلية او فى اى مكان الاثنين موجودين فيه يقدر الحب يستمر ويكمل
بس يكون حب حقيقى وتكون مشاعر صادقة
الحب فى الكلية 995489

الحب فى الكلية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-