قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 LADY IS FIRST

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
avatar

عدد الرسائل : 1929
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 25/07/2008

مُساهمةموضوع: LADY IS FIRST   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 5:52 pm

lady is first
طبعا كلنا سمعنا المقوله ديه وحفظنها لا وعلي طول بنقولها
متعرفش بقي شياكه ولا موضة ولا تلقيد ولا ايـــــــــــــه؟؟؟

المهم حد يعرف اصلها ايه ؟؟؟

كلمه كده وخلاص

ولا جنتله

ولا وراها حكايه

هاتوا ودنكوا لما اقلكم الحكايه ..............

الحكايه ............ ان كان في اتنين بيحبوا بعض اوى اوى طبعا البنت (زى كل البنات) اتقدملها عريس بس هي رفضت تتخلي عن حبيبها وصممت عليه اهلها طبعا (كالعاده ) رفضوه وصمموا عالعريس ..........
قرروا هما الاتنين انهم ينتحروا سوا بدل ماهي تتجوز غيره وكده
طلعوا فوق الجبل وقرروا يرموا نفسهم من فوقه
وجاءت اللحظه الحاسمه ........... مين اللي هينط الاول ؟؟؟؟؟؟؟؟
هو : انا مقدرش يا حبيبتي اشوفك بتموتي قدام عينيا من غير ماعملك حاجه مش من الرجولة ابدا
هي: ولا انا اقدر اشوفك بتموت قدام عنيا
هو: خلاص انا هرمي نفسي الاول عشان مشفكيش فالموقف ده
هي :اوك وانا هحصلك
*
*
*
*
نط الحبيب من فوق الجبل العال
*
*
*
*
الدور عليها
*
*
*
*
طبعا هي لما شافت منظره لم وقع وادمر خافت
راحت .......... مروحه علي بيتهم جرى ووافقت عالعريس واتجوزت وجابت عيال

وانتهت القصه علي كده

طبعا كل الرجاله حسوا بالندالة اوى من قبل البنات فقرروا ان ديما البنات تبقي الاول عشان ميضحكش عليهم

........ومن ساعتها طلعت جملةLADY IS FIRST

صنف ملوش امان صحيح lol!

_________________
لو لم اكن انحاويا لوددت ان اكون انحاويا
اجمل هندسة فى الحياة ان تبنى جزيرة من الامل فوق بحيرة من اليأس


عدل سابقا من قبل نور في الثلاثاء يناير 06, 2009 4:00 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
rana
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 263
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الخميس ديسمبر 18, 2008 10:22 am

hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ma2BOLH YA 3M NOUR
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
love is my m.s.g
بتاع الشيشه
بتاع الشيشه
avatar

عدد الرسائل : 603
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الخميس ديسمبر 18, 2008 11:59 am

بنات ملهاش امان صحيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
avatar

عدد الرسائل : 1465
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 24/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الخميس ديسمبر 18, 2008 7:07 pm

اخص

انا لو منه كان زقها الاول
ع العموم

ليدس فيرست بعد كده ما خلاص عرفنا اللي فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://anna7.ahlamontada.net
Shahanda
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 1130
العمر : 29
الموقع : Start with asmile
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 4:22 pm

ايه يا نوووور انت فكرك العمر رخيص ولااا ايه ؟ scratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Princess
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 761
العمر : 29
الموقع : "سبحان الله و بحمده"-"سبحان الله العظيم"
تاريخ التسجيل : 23/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الخميس يناير 01, 2009 9:46 am

هههههههههههههه و مالو

انا دايما ببص للجااانب الايجابي المتفائل من المواضيييع ...

احم و لو بصينا للموضوع من جانبه المستضيييئ

هنلاقي ان الراجل اتحدف عشاااان هو مقالش للبنت اتفضلي انتي الاول

بمعنى اوضح: هو ماااات عشااااان كاااااااااان قليل الذوووق lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سوسو
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 153
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الأربعاء فبراير 04, 2009 9:19 am

هههههههههههههههه
على فكرة انا الحكاية دى اختى حكيتهالى زمان بس مكنتش اعرف انها منتشرة كده
بس ladies first دى جملة عند المحبين لكن احنا عرب
والرجالة طبعا اولال عشان اى محاولة انتحار تانية هتبقوا الاول برده
هههههههههههه
نايس توبيك يانور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 2688
العمر : 28
الموقع : اسكندربه مدينه العشاق
تاريخ التسجيل : 02/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   الخميس فبراير 12, 2009 4:00 pm

ههههههههههه
لاهى نسيت LADY IS FIRST
وطبقت المثل اللى بيقول الجرى نص الجدعنه
حلوه اوى يانور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقه الغروب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
avatar

عدد الرسائل : 265
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: LADY IS FIRST   السبت فبراير 28, 2009 11:04 am

هههههههههههههه قصتها جميله اوى ميرسى ليك يا نور على الموضوع الجامد ده ثااااااااانك يوووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
LADY IS FIRST
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سقوط lady gaga في مونستر بولل""تستااااهل""
» سيرة الفنانين العرب والاجانب

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
قهوه انح :: Anna7wyyy 3la tooooool :: افتكسااااااات انح-
انتقل الى: