قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

غلطه حبيبى ......

Nonaa
jokr
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
jokr
لسه زبون ع القهوه
jokr

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالثلاثاء يناير 06, 2009 12:15 pm

غلطه حبيبى ........
ليس الذنب ذنبى ....
مؤكد ان ليس لى ذنب فى كل ما حدث لا يستطيع احد ان يلومنى وله مصطفى لقد احبيت مصطفى وانا اعرف كل ما يمكن ان احتمله فى سبيل هذا الحب واحبيه وانا مصممه على ان احتمل ان اضحى ان اجعل من حبه عالى الذى اعيش فيه لا اريد شيئا من العالم الاخر ا اريد شيئا الا ان انام واصحو وحبه فى صدرى هادئاً مستقراً لذيذا وكنت اعلم ان اكثر ما يجب على ان احتمله هو عمل مصطفى صحيح انى لم اكن اتصور ان يكون مشغولا بعمله الى هذا الحد ولكنى استطت بسرعه ان اعود نفسى على انشغاله عنى بعمله ان ابقى فى انتظاره اياماً ثلاثه ايام اربعه نلتقى ساعه واحاديثه فى التلفون دقيقتين وقد يحدثنى او لالا خلالهما هو يقرا او هو يكتب فلا اتبرم ولا اضيق ابدا لقد كنت سعيده وسعيده با احساسى انى احتمل بييل ان امنح حبيبى النجاح كنت اح انى اصنع هذا النجاح ولكن مصطفى لم يصدف وبدات الشكوكه كلما التقينا او كلما تحدثنا فى التلفون بتعملى ايه با شتغل كانفاه والحظ الشك والتكها فى صوته وهو يقلى برضه ده انى بقاللك جمع كل ما اسالك تقليلى انك بتشتغلى كانفاهثم يتصل بى فى التلفون فيجد تلفونى مشغولا فيعود يتصل بى ويصرخ فى وجهى كنتى بتتكلمى مين اقول كنت بكلام اختى يرد لا يا شيخه انا سا عات باكره شغلى علشان خاطرك وساعات بكرهك علشان شغلى ارد اققوله لزم تحبنا احنا الاتنين انا مش مصدق ان بنت عنده اثنين وعشرين سنه تفضل فى البيت متعملش حاجه وقلت والدموع تملا عينى تصدقنى ازى اطمنك ازى قول لى اعمل ايه وقلت وانا اصرخ انا مشغوله فى البيت وفى التلفزيون قال مش كفايه مش مهم انك تشتغلى ايديكى ولاتشغلى ودنك المهم انك تشغلى عقللك......... دى قصه للكاتب الكبير احسان عبد القدوس انا محبتش اكمله لمه اشوف رايكم فيه علشان مرخمش عليكم
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
Nonaa

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالجمعة يناير 09, 2009 4:37 pm

حلو ياجوكر بس مين مصطفى ده
salma
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
salma

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالأحد يناير 11, 2009 3:18 pm

انا حبقى مرات مصطفى هو مجاش هنا ده اختفى
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 12:09 pm

ياريت تكملها يا جوكر
عشان الاعضاء يدولك رايهم وهى كاملة
منتظرينك
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
journalist safsofa

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 3:16 pm

لا بجد ياريت تكملها بس بلاش مصطفى ده عشان تقريبا مضايق سلمى
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
شجره الدر

غلطه حبيبى ...... Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه حبيبى ......   غلطه حبيبى ...... Icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 1:51 pm

cheers cheers

ستنين يا جوكرررررررررررر بفااااااااارغ الصبر

لاني من عشاااااااااااق احسن عبد القدوووس cheers

غلطه حبيبى ......
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-