قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي

journalist safsofa
Nonaa
shosh we bs
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shosh we bs
دينموو القهوة
دينموو القهوة
shosh we bs

تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Empty
مُساهمةموضوع: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 5:05 pm

قال المطرب والممثل الشاب تامر حسني، تعليقا على ما حدث في حفل جامعة المنصورة، إنه يشعر بأن البعض يتصيد له الأخطاء في كل فعل يقدم عليه.

أضاف حسني في اتصال هاتفي مع الإعلامي معتز الدمرداش في برنامج "90 دقيقة" على قناة المحور: "الجميع تحدث عن سلبيات حفل جامعة المنصورة، ولم يذكر أحد الهدف الرئيسي من الحفل، ولم يتهم أحد بأن الحفل كان ضمن عدة حفلات أقيمها تحت شعار "في حب مصر".

وتابع حسني في نفس السياق: "البعض يقول أنني قمت برشوة الفتيات اللائي أصابتهن حالات إغماء أثناء الحفل، أو اللائي يصرخن بشدة في الحفل، وهو اتهام غير منطقي، فمن المستحيل أن أقوم برشوة جميع فتيات المنصورة".

وأضاف متحدثا بلهجة تشوبها العصبية: "أنا شخص يجلس مع أهله ويهتم بعمله سواء تسجيل أغاني أو تصوير أفلام أو الغناء في حفلات، وهذا ما أفعله في حياتي كلها، ولكن هناك من لا يحب لي النجاح، ويتمنى وقوعي، ولكني أقول له أن الله هو من أعطاني هذا النجاح".

يذكر أنه تم تقديم استجواب بمجلس الشعب المصري حول ما حدث في حفل تامر حسني الأخير بجامعة المنصورة، والذي تم إلغاءة بسبب تدافع الشباب والقفز في الأماكن المخصصة للفتيات.

مما أدى إلى حالة من التدافع نتج عنها وقوع إصابات لبعض الفتيات، وحالات تحرش، وذلك أمام المطرب الشاب الذي اكتفى بقوله للشباب "البنات دول اخواتكم، خلوا بالكم منهم"، وعبر عن انزعاجه وعدم قدرته على الغناء بسبب أصوات عربات الإسعاف التي جاءت لإنقاذ المصابين، وذلك حسب ما ذكرته شاهدة عيان في تصريحات خاصة لانح شوووو

مع شوش كل مهو جديد وصريح

عدل سابقا من قبل shosh we bs في السبت مارس 21, 2009 8:37 pm عدل 1 مرات
Nonaa
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
Nonaa

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 5:22 pm

مرسى ياشوش وطبعا تامر مش محتاج رشاوى عشان الناس تحبه وده فعلا حد بيصتاد له الاخطاء
shosh we bs
دينموو القهوة
دينموو القهوة
shosh we bs

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 7:37 pm

lol! fبجد منورانا فى توبيكاتى عموما

ومرسي ليكى يانونيا

وانا مستغرب من اللى حصل فى الحفلة واى حفلة لازم بيحصل فيها الكلام دة ومتعرض ليه اى مكان حفلة وبتحصل
بس كلو من فلاحين المنصورة
journalist safsofa
مشرفة القسم الاسلامي
مشرفة القسم الاسلامي
journalist safsofa

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 7:48 pm

والله يا شوش متهيالى ان ده افترا عشان تامر تلات اربع الشعب المصرى بيحبه وخصوصا البنات
مع انى مش بحبه بس اكيد هو عنده حق
وشكرا يا شوش عالاخبار الطازة اول باول دى

كل المحلسه دى ياربى عشان صوت فى الانتخابات
lol! lol! lol! تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي 524614
الكوماندا المهم
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
الكوماندا المهم

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 17, 2009 11:55 pm

حفلات عمرو دياب بتبقا الافا مضاعفة من تامر ولا نسمع عن اى حاجة ليييييييية

النظام حلو برضة

ويقول مهما يقول الكنج على طوووووووووول

مشكور يا شادى على الاخبار الطازة
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
شجره الدر

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالجمعة فبراير 20, 2009 8:48 am

امممممم انا فعلا قريت نقد وهجوم عليه بخصوص جامعه المنصوره واللي حصل فيها

واتقال كمان ان دي مش اول مره يلغي فيها الحفل علشان بنات بيغم عليها وتحرشات بتحصل

بس فعلا في ناس بتتصيد الاخطاء لبعضها

وخاصه مع الناس المحبوبه والناجحه

بس انا دايما ليا تشبيه بسيط

بشبه اي شخص ناجح ومحبوب بالنخله

اللي الناس دايما بترميها بالطوب والحجاره

علشان تستفاد بالبلح بتاعها

بس النخله القويه فعلا هي اللي مش هتتأثر ولا تنخ وتقع

وهتفضل ثابته ومثمره زي ما هي

وميرسي ليك يا شادي علي الخبر الجامد ده
L O G Y
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
L O G Y

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالجمعة فبراير 27, 2009 2:32 pm

تامر مش محتاج يشترى معجبين يعملوا كده ماشفوش حفلاته اد ايه ناس بتحضرله من الدول اللى هو عمل حفلات فيها هيرشى كل الجمهور ده ازاى يعنى

والحفله حضرها 100 الف واحد وده مكنش متوقع من المنظمين كانو متوقعين 20 الف بالكتير اوى
terey
رومانسي القهوة
رومانسي القهوة
terey

مُساهمةموضوع: رد: تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي   تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 6:56 am

مرسى للمعلومات الجمده دى يا شوش

تامر حسني: هناك من يتصيد لي الأخطاء ويتعمد تشويه صورتي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-