قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)

نور
شجره الدر
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شجره الدر
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
شجره الدر

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Empty
مُساهمةموضوع: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 5:41 pm

واااااااااااااااااااااااااااااااااااء

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 312821

وهااااااااااااا هي قد علت الصيحات

لكن تهز اركان الاسكندريه

وتسقط الدنيا مطرررررررررا

وترتعد السماااااااااااااااااء

وتضئ انوارها

ويخرج الي عالم الحس والواقع

كائن ومخلوووووووووق غررررررررريب

واسرع الدكتوررررر الي والده لكي يبشره بهذه البشره

(هااااااااا يادكتور طمني)

الدكتور (المدام حامل ......... لا قصدي مبروووووووك جالك وللللللللد)

وصار الاب يتطاير فرحا

وقرر ان يسميه

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 43948865a67738c4

عبد الودووووووووووووووود

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Yawn2fp1

طه الانسان جزء لا يتجزأ عن طه المجرم

وطبعا اهله عانو جدا من المعامله الشرسه والميول الانحرافيه

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Wh511611328ir1

وده وان دل علي شئ فأكيد هيدل علي روحه الانحاويه المنغمسه والمتقوقعه

داخل الذات الدفينه في نفس ابننا عبد الودود

وده اللي خلاه يشق طريقه الانحرافي في قهوه انح

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 6df61c582b

وطبعا مش عايزه اقولكم علي الطفوله المشرده اللي كان عايشها عبد الودود

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 049

ولا مقلكوش بقيي طول عمره وهو صغير وعنده هوايه العوم ولعب الكوره المائيه

حتي شوفو

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 3645_p147655

طبعا أي حد هيسئلني ويقولي سؤل لولبي

ان ده مش عبد الودود

ده الواد مكلبظ وراضع فته لكن عبد الودود كان بياكل صوابعه

لااااااا ياجماعه

فعلا ده عبد الودود لكن قبل ثوره 52

وبعد الحادثه كان هو ده حاله اللي انتو شايفينه

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Ch1

والنهارده زي ما انتو شايفييييين

عيد ميلااااااااااااااده

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Copyofcopyof54249444it2

ولازم نحتفل ونغنيله

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 36yi4

كان يوووووووووووووم ................. يوم ما جييييييييييييت

والنهارده بقي عملالك حفله يا عبدو ياابني انما ايه محصلتش

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 43948865a67738c4

وضرب نار وصواريخ يامعلم للصباح الباكر

اللي مشربنا النسكافيه تلاته في واحد

اللي بيجيب لينا القهوه منغير وش

و وسمعني احلي سلام قايم نايم عايم للمعلم عبد الودود

وعايزه الهدايا تنزل مطره عليه تفتحله نفوخه (ابو قسم بقي يا عبد الودود)

ودلوقتي هنبدأ الحفل الغنائي

فاكر الموضوع اللي كنت كتباه وانت كنت عايز واحده تتجوزها تكون موزه زي نانسي

اهو انا جبتلك نانسي بحالها تغنيلك

في حفلنا الراااااااااااااقص مع مطربه الهيشك بيشك

مع المطربه نانسي عجرررررررررررررم

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Nancy60

عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد النونه

هنفرح ست الحلوين ونشيلها في عيوناااااااا

هنحييها هيييييييه ونطير بيها هيييييييه ونخليها تغني معانا

نتمنالها كل امالها تتحقق وتعيش فرحااااااااانه

عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد النونه

عذرااااااااا لانقطاع الارسااااااااااال

اظاهر الست نانسي كانت بتحسبه عيد ميلاد سوسن

بس ولا ييهمك ياعبدو ياابني

انت طبعا قولتلي كنت عاوز واحده زي فيفي عبدو في رقصها

وانا جبتهالك بذات نفسها

والان مع الراقصه الولبيه

فيفي عبدوووووووووووووووو

علي انغام موسيقي

الليله ليلتك يا معلم

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 19367331xv7

ههههههههههههههههه

لا اصل بصراحه يا عبد الودود ياابني ست فيفي كانت مشغوله حبتين

فملقتش غير الراقصه بومبه هي اللي تقوم بدورها

وادي ياسيدي اجمد تورته من عند كلاسيك

8 ادوار بمنافعهم حمام ومطبخ وريسيبشان انما اييييييه

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Hazaz_9fIMbVTgPI

وادي هدايا خالتك شجره الدر

يارب يعجبوك

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Ff179b

ده بقي تدوبه في عرق العافيه

افارول انما اييييييييييييييه سكاند هاند استعمال طبيب

هههههههههههه

وادي اللاب توب

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Sc001

ودي بقي ساعه

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 9b3747c395

ودي بقي مش خساره فيك مع انها طالعه من عيني

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) AC-Schnitzer-TENSION-BMW-6--Series

يالا ياعم كله جاهز معاك اهوووووووو

سلاطاتك معاك ببا غنوجكك كله معاك

ولو احتجت عروسه

فبمبه هتموت عليك

وكل سنه وانت طيب ياعبد الودود

ويارب السنه دي تبقي احلي من اللي فاتت وتحقق فيها كل احلامك

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 105948865a686a326

(والتورته دي علي الله حد يهوب نحيتها لحسن وخداها رهن علي الشبشب هههههههه)
نور
نائب المعلم
نائب المعلم
نور

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Empty
مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 7:46 pm

حلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال اوى يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 17944
النهادره عيد ميلاد عبد الودود يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 839864
وانا اقول مال اليوم زفت ليه كده كله كوارث ؟ scratch
عاوز اقولكم ان والله حصلى كذا مشكلة النهارده والحمد لله عرفت ايه السبب دلوقتى
عموما الحمد لله ان الموضوع متطورش وحصلى حالة وفاة ولا حاجة يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 166249
ربنا بيستر برضه
عموما يا عبد الودود
انا نزلتلك مخصوص
وقلبت الدنيا على هدية معينة
لغاية ما لقيتها
اتفضل اهى
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 38848
وانت كنت طالبها منى من زمان انا عارف يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 764231
عشان انت قلتلى انك محتاجها اوى
معلش اخرتها عليك لكنى وعدتك انى اجيبهالك
وادينى وفيت بوعدى
وبخصوص تانى هدية طلبتها منى
اديها اهى يا سيدى
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) DSCN3766_pampers
حفاضتين زى الفل اهم
اى خدمة
اظن كده انت مش ناقصك حاجة
واخيرا سريرك مش حيتبل تانى وحتدعيلى lol! lol!

عدل سابقا من قبل نور في الخميس أغسطس 07, 2008 10:32 am عدل 1 مرات
sheetos
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
sheetos

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 8:07 pm

بجد ياشجرة مرسى مرسى مرسى جدا
وانا اتشرفت بجد بمعرفتك
بس حق التورت مش حدفعها Very Happy
ومرسى جدا على حضور نانسى عجرم بشحمها ولحمها
وكنت عايز اطلب منك طلب
نمرة بومبه عشان اطمن عليها بعد المجهود الفظيع
وانشاء الله يوم عيد ميلادك حعملك عيد ميلاد محصلشى
ياشجرة الدر يامظبطانى يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 230877
Moamen Hassan
المعلم صاحب القهوه
المعلم صاحب القهوه
Moamen Hassan

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 1:40 am

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 687237423

كل سنه وانت طيب يا دودوووو cheers cheers

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 881846656

تورته كمان اهي عشانك
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 415186658

كبيره صح ؟
Very Happy
يلا ياعم عقبال 100 سنه ويارب اشوفك دكتور قد الدنيا

متخافش مش ناسي هديتك يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 938654

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 750984859

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 524702 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 524702 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 524702
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 628841 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 628841 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 628841 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 628841
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 17944 يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 17944
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 940256
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 703146
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 839864
https://anna7.ahlamontada.net
sheetos
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
sheetos

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 5:57 am

ايه يانور مش عيب عليك
تسيحلى كده
يعنى انا طلبت منك هدية
تسيحلى كده بصورة
مرسى يانور على هدية يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 703146
عقبال مباركلك على نجاح انشاء الله
وسعتها حنعملك احلى احتفال يانور يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 166249
love is my m.s.g
بتاع الشيشه
بتاع الشيشه
love is my m.s.g

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 5:01 pm

(كان يوم اسود يوم مجيت كان يوم اسود يوم جيت) وانا ونور اشتركنا فى الهدايا ديه يارب تعجبك اخيرن هتعرف تعمل حمام بدل متبلنا الله يكسفك ديمن تضيع عليا صلاه الفجر وابسط يعم شجره عملتلك عيد ميلاد يعنى صباح البلح lol! lol! lol!
sheetos
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
sheetos

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 3:19 am

ام المعلم مؤمن صاحب القهوة مش مصدق انه اخيرا فك الكيس
وجاب تورته
وعلى فكره جماعة مؤمن ده صحبى الانتيم هو اه مش بيدينا مهيتنا(حسبى الله ونعم الوكيل)
بس صحبى من زمان
مرسى كتير يامؤمن على تورته بس مرة جية عايز بالشكولاته Very Happy
ye7ya
شغال زي الورد
ye7ya

مُساهمةموضوع: رد: يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)   يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) Icon_minitimeالجمعة أغسطس 08, 2008 3:34 am

كل سنه وانت طيب يا دودو وعقبال يارب مليون سنه
انا اسف والله ما جبتش حاجه معايا عشان مش عارف الاماكن اللى بيجيبو منها الهدايا
ووالله بجد لو اعرف الحاجات دى بتتجاب منين استخسرها فيك بصراحه
بس نور وضحلى حاجه انا ماكنتش واخد بالى منها خالص بس انا بارضه عرفت ايه سبب مشاكلى امبارح
يالا مش مهم اهو يوم وعدى
يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك  (عبد الودود) 266559

يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاااااااااااااااااااااااد وااااااك وااااااااك (عبد الودود)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-