قهوه انح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قهوه انح

شكلك تعبان ومتضايق شدلك كورسي واقعد تشرب ايه بقي مع قهوه انح مش حتقدر تزوغ م الحساب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادمان الحب

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
jokr
لسه زبون ع القهوه
jokr

ادمان الحب Empty
مُساهمةموضوع: ادمان الحب   ادمان الحب Icon_minitimeالأربعاء أبريل 29, 2009 12:50 pm

هو ممكن انا اعيش من غير قصه حب ؟؟؟ انا معرفش اعيش من غير حب زى ادمان ونفسى اعرف ليه معا انى كل مره بطلع من قصه صعبه اكتر من لى اولاه هو انا كده مدمان وله ايه ممكن يكون كلامى عند ناس ملوش اهتمام بس لو كل واحد حول يعيش الموقف هيحس بيه
marah
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
marah

ادمان الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادمان الحب   ادمان الحب Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 09, 2009 12:38 pm

بجد من غير حب الحياة اساسا مالهاش اى لازمه بتحس بمعنى الحياة بجد وانت مع حبيبك بس اهم شىء تلقى الحب الصادق ادمان الحب 230877
د.غاوى طب
دراع المعلم اليمين
دراع المعلم اليمين
د.غاوى طب

ادمان الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادمان الحب   ادمان الحب Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 19, 2009 7:52 am

ان فى راى انك مش مدمن للحب ولا حاجة
انت بس بتحس بسعادة غير عادية وبتحس انك طاير فى السما
فانت دايما بتبحث عنه بس تأنى دائما وخد قرار انا الانسانة اللى هفكر فيها دى انسانة هتكون زوجتى مستقبلا يعنى تأ لدرجة كبيرة وحاول تحط صفات بسيطة كده للنسانه اللى انت عايزها يعنى وطبعا لو قلبك قابل حد مش فيه صفة اساسية ابدا صلح
بس تأنى دائما عشان ماتعذبش قلبك
وماتسبش قلبك حد يلعب بيه يعنى ادى قلبك للى يستحقه
ويوم مااللى هتثق فيها وتديها قلبك صدقنى هتحافظ عليه ومش هتنجرح وتتالم تانى وبالتالى البحث عن الحب هيتوقف وكثرته هتقف لانك معاك حد مديك اللى نفسك فيه واللى انت عايزة
تأنى وواختار حد يحبك قد ماهتحبه ادمان الحب 995489 ادمان الحب 166249

ادمان الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-